Завдання для дистанційного навчання
Фізика 7 клас з 20.04 по 26.04
- Закон збереження і перетворення механічної енергії.
- Опрацювати §33 (короткий конспект в зошиті);
- Виконати вправу №33(3) .
- Вправи №33(1-2,4-8) з Youtube законспектувати в зошиті.
https://www.youtube.com/watch?v=V1NbV8NohcA
https://www.youtube.com/watch?v=ZkAmumz5W8U
Фізика 8 клас з 20.04 по 26.04
- Електричний струм у металах.
- Опрацювати §36(короткий конспект в зошиті);
- Виконати вправу №36(1-2) .
- Вправи №36(3-5) з Youtube законспектувати в зошиті.
https://www.youtube.com/watch?v=XB-gtXLVrJE
https://www.youtube.com/watch?v=_5BZ7GXxNtw
Фізика 9 клас з 20.04 по 26.04
- Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах.
- Опрацювати §38(короткий конспект в зошиті);
-
- Виконати вправу №38(1) .
- Вправи №38(2-4) з Youtube законспектувати в зошиті.
https://www.youtube.com/watch?v=zRj9xbEJlJc
https://www.youtube.com/watch?v=Vf4VKmqFlB0
https://www.youtube.com/watch?v=zuZFDbRarZc
https://www.youtube.com/watch?v=Hw63uhbTXYc
- Завдання для самоперевірки. (стор. 258 підручника.)
- Виконати вправу №1-4,
Астрономія 11 клас з 20.04 по 26.04
- Карликові планети. Пояс Койпера, хмара Оорта.
- Опрацювати: §16 (короткий конспект зошиті для робіт з астрономії).
- Малі тіла Сонячної системи..
- Опрацювати §16 (короткий конспект зошиті для робіт з астрономії).
- Дослідження тіл Сонячної системи за допомогою космічних апаратів. Гіпотези і теорії формування Сонячної системи..
- Опрацювати §17-18 (короткий конспект зошиті для робіт з астрономії).
Інформатика 8 клас з 20.04 по 26.04
- Упорядкування даних в таблицях.
- Опрацювати §7.4 (стор. 248),
- https://www.youtube.com/watch?v=nsc_akPhbRI
- https://www.youtube.com/watch?v=QoT6ubMBxvU
- Автоматичні та розширені фільтри. Проміжні підсумки.
- Опрацювати §7.5 (стор. 258),
- https://www.youtube.com/watch?v=TqMO51kexfQ
- https://www.youtube.com/watch?v=BCn2-n_77qE
Хімія 7 клас
Практична робота
Тема: Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками розчинених речовин.
Мета: навчитися виготовляти розчини із заданими масовими частками розчинених речовин; закріпити вміння обчислювати масу речовини й об’єм розчинника, необхідних для виготовлення розчину.
Хід роботи
1. Перегляньте демонстраційний дослід
https://www.youtube.com/watch?v=ZFC73sABqrM
2. Що таке розчин ?
3. На які групи поділяють розчини залежно від агрегатного стану ?___________________________________________________________________________
4. Які чинники впливають на розчинність речовин ?
_________________________________________________________________________
5. Запишіть формулу, за якою обчислюють масову частку розчиненої речовини
____________________________________________________________________________
6. Розв’яжіть задачу. До розчину масою
7. Розв’яжіть задачу. До
ВИСНОВОК: ________________________________________________________________