A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Сквирський навчально-виховний комплекс "Заклад загальної середньої освіти I-III ступенів №5 - заклад дошкільної освіти" Сквирської міської ради Київської області

Пам'ятайте

Пам'ятайте!

  • якщо дитину постійно критикують, вона вчиться ненавидіти;
  • якщо дитина живе у ворожнечі, вона вчиться агресивності;
  • якщо дитину висміюють, вона стає замкнутою;
  • якщо дитина росте в докорах, вона вчиться жити з почуттям провини;
  • якщо дитина росте в терпимості, вона вчиться сприймати інших;
  • якщо дитину підбадьорюють, вона вчиться вірити в себе;
  • якщо дитина росте в чесності, вона вчиться бути справедливою;
  • якщо дитина живе в безпеці, вона вчиться вірити в людей;
  • якщо дитину підтримують, вона вчиться цінувати себе;
  • якщо дитина живе в розумінні та привітності, вона вчиться знаходити любов у всьому світі.

ВИСЛОВИ, ЯКИХ НІКОЛИ НЕПОВИННА ЧУТИ ВАША ДИТИНА:

  • «Підеш в школу, – ще довідаєшся...»;
  • «Може там з тебе людину зроблять!...»;
  • «Мені такий хлопчик (таке ледащ.)не потрібний !
  • «Вчитель не такий»;
  • «Клас не підходящий, – не такий, як сусідній»;
  • «Наша школа гірша, ніж та (якась!)»;
  • «Перестань! Сядь і посидь! Набрид, мотаєшся тут перед очима!»;
  • «Дай здачі, чого сидиш?»;
  • «Вдома ти он яка швидка, а як без мене, то нічого не варта...»;
  • «А чого від нього чекати гарного? Він же...»;
  • «То й що, що вчителька казала писати ось тут, а я тобі кажу...»;
  • «Хай собі каже вчителька, а в нас немає часу ходити на вулицю, дивитись на ту берізку... Ще чого!..»;
  • «І що ти за дитина така! Он у інших діти як діти...»;   
  • «Поклади на місце! Пам’ятаєш, як минулого разу... Втомилася я вже прибирати після тебе...»;
  • «І коли ти вже... До тебе треба п’ять няньок, щоб витримати...»;
  • «Скільки це може продовжуватися...»;
  • «Ти в мене найкраща, найгарніша, не те що та Тетянка... Ніколи нічого в неї нема: ні фарб, ні клею.. Не дружи з нею...».

ВИСЛОВИ, ЯКІ ХОТІЛА Б ПОЧУТИ ВАША ДИТИНА:

  • «Ти мені дуже допоміг!»;
  • «Ти нас так порадувала! Ми знаємо, що ти нас не підведеш!»;
  • «Я подумала, а що як нам зробити отак... Знаєш, а в бабусі виходить саме так, як ми хочемо, але вона робить трохи інакше...»;
  • «Я тебе так люблю... Ти нам дуже потрібна...»;
  • «Ми з татом хочемо, щоб ... , тому, що....»;
  • «Я в тебе вірю...»;
  • «Якщо вчителька саме так просила написати, то звичайно, звісно ж...»;
  • «А ти подякувала Сергійку за фарби ?... А чому ти не запропонував Толі свою допомогу.... Я зробила б так...»;
  • «Колись давно я теж була у схожій ситуації... Знаєш, я подумала, може й тобі так зробити...».
  • «Давай з татом порадимося... Разом ми вигадаємо найкращий вихід...»;
  • «Мені було б приємно, якби ти... А бабуся мені вже давно казала, що дуже зраділа б, якби..»;
  • «У тебе сьогодні такий войовничий настрій... То може оголосимо війну бруду й пилу ... Допоможеш мені...»;
  • «В тебе таке непросте домашнє завдання. Ти розумний хлопчик, порався. Але додавши ще й охайності, вийде ідеально... Що, як ми зробимо так...»;
  • «Пам’ятаєш, як минулого разу я тебе хвалила, мені так сподобалось. Зроби й цього разу так, щоб я тебе похвалила...».

День людей із синдромом Дауна


 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень