A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Сквирський навчально-виховний комплекс "Заклад загальної середньої освіти I-III ступенів №5 - заклад дошкільної освіти" Сквирської міської ради Київської області

Дистанційне навчання

Дата: 13.03.2020 03:49
Кількість переглядів: 1118

Дистанційне навчання під час карантину  з 12.03.2020 р.

ЗАВДАННЯ

      1 клас


МАТЕМАТИКА
с.104, порівняння математичних виразів,
с.105, вимірювання маси предметів;
с.106, вимірювання місткості посудин;
с.107, узагальнення і систематизація знань;
с.108, підбір опорної схеми до задач.
УКРАЇНСЬКА МОВА
с.58-59, письмо малої букви ф;
с.60-61, письмо великої букви Ф;
с.62-63, письмо малої букви щ;
с.64-65, письмо великої букви Щ.
Робота з дитячою книгою.

 2 клас

Українська мова  с.107 впр.4, впр.8.

                              с.109 впр.10, впр.14.

                              с.110 впр.3.

                              с.111 впр. 8, впр.11.

Читання    с.104 – 109. Вивчити напам’ять вірші Т.Шевченка «Світає, край     неба палає…» , «Зацвіла в долині червона калина…». 

Математика     с.89 № 2, с.90 № 1(1), с.91 № 2, с.92 № 2, с.93 № 7 (1-3),

с.94 № 4.

Я досліджую світ     Написати повідомлення (3-4 речення) про першоцвіти. Намалювати малюнок.

3 клас


Українська мова:
вправа 375,
вправа 378 (скласти казку), вправа 382, 
вправа 384 (опрацювати таблицю), 
вправа 387.
Літературне читання: 
творчість Т. Г. Шевченка, 
с. 130 - 140, вивчити напам'ять вірш "Тече вода із-за гаю..."
Математика:
ділення виду 39 : 3, 72 : 3, 50 : 2;
вирази 888 (усно), 899 (усно);
письмово вирази 900, 908, 
задачі 906, 915.
Природознавство:
"Чому бактерії називають і друзями, і ворогами людини?",
с. 126 - 127;
"Що таке ланцюг живлення?",
с. 128 - 129.

Завдання з англійської мови для 3 класу!????
Підручник:
впр. 2, ст.98, письмово;
впр. 3, 4, 5, ст.99, усно.
І + те домашнє завдання, яке записане у щоденнику

 4 клас

Математика - 774,775, с.127- 128 правила; 782,783; 786, 787; 789,792; 796.

  Українська мова: с.142- правило, вправи 280, 281; с.143-144 правила, вправи283, 285.

 Англійська мова:Підручник:
 впр.1 ст.78 напам'ять,
впр. 2 ст. 79 письмово,
впр. 3,4 ст. 79 усно.

МИСТЕЦТВО

5 клас – Створення декоративної композиції з квітів (гуаш, акварель)

6 клас – створення замальовки з натури квітки у вазі чи вазона в горщику

7 клас – створення тематичного плакату на екологічну тему

8 клас – опрацювати тему «Живописні образи класицизму». Підготувати презентацію на тему.

9 клас – опрацювати тему «Художні течії і напрямки в кінематографі» ( ст.. 123-127)

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Слухати класичну музику
Е. Гріг «Ранок», «В печері гірського короля»
В.А.Моцарт Симфонія 40, «Турецьке рондо»
«Маленька нічна серенада»
Л.Бетфовен Симфоніч 5
П. Чайковського «Танець феї драже» , «Вальс квітів» , «Танець пастушків» це із «Лускунчика»
М. Лисенко «Боже великий єдиний»

БІОЛОГІЯ

Біологія 6 клас  з 16.03 по 22.03

1. Опрацювати §39 - 41. Дати відповіді на контрольні запитання. У робочому зошиті виконати завдання №1 і 2 із підручника на с.185 (заповнити таблицю)

2. Опрацювати §42. Дати відповіді на контрольні запитання. У робочому зошиті виконати завдання із підручника на с.189 (заповнити таблицю)

3. Опрацювати §43. Дати відповіді на контрольні запитання. У робочому зошиті виконати завдання із підручника на с.193 (заповнити таблицю)

 

Біологія 7 клас  з 16.03 по 22.03

1. Повторити §29 - 41. Опрацювати завдання із підручника на с.180

2. Опрацювати §42. Провести спостереження за поведінкою тварин, алгоритм роботи на с.184. У робочий зошит записати висновки спостережень. Дати відповіді на запитання у кінці параграфа.

3. Опрацювати §43. Дати відповіді на контрольні запитання. У робочий зошит записати визначення термінів поданих у "біологічному словничку" в кінці параграфа.

Біологія 8 клас  з 16.03 по 22.03

1. Повторити §35 - 40. Опрацювати завдання з підручника на с.193

2. Опрацювати §41. У робочому зошиті виконати завдання з підручника на с.197

 

3. Опрацювати §42, §43. Провести дослідження з виявлення сліпої плями на сітківці ока, алгоритм роботи на с.200 та визначення акомодації ока, алгоритм роботи на с.203. У робочий зошит записати висновки спостережень. Дати відповіді на запитання в кінці параграфів.

4. Опрацювати §44. Провести дослідження щодо вимірювання порогу слухової чутливості (алгоритм роботи на с.211). У робочий зошит записати висновки досліджень. Дати відповіді на запитання в кінці параграфа

 

Біологія 9 клас  з 16.03 по 22.03

1. Опрацювати §44. Дати відповіді на запитання після параграфа.

2. Повторити §38 - 44. Опрацювати завдання з підручника на с.183 - 185

3. Опрацювати §45. Дати відповіді на запитання після параграфа

ФІЗИКА

Фізика 7 клас  з 16.03 по 22.03

  1. Тиск твердих тіл на поверхню. Сила тиску.
    1. Опрацювати §22 (короткий конспект в зошиті);
    2. виконати вправу №22(3).
  2. Тиск рідин і газів.  Закон Паскаля.
    1. Опрацювати §23 (короткий конспект в зошиті);
    2. виконати вправу №23(5).

Фізика 8 клас  з 16.03 по 22.03

  1. Електричний опір. Закон Ома.
    1. Опрацювати §29 (короткий конспект в зошиті);
    2. виконати вправу №29(3).
  2. Розрахунок опору провідника. Питомий опір. Реостати.
    1. Опрацювати §30 (короткий конспект в зошиті);
    2. виконати вправу №30(2).

Фізика 9 клас  з 16.03 по 22.03

  1. Інерціальні системи відліку.  Перший закон Ньютона.
    1. Опрацювати §30 (короткий конспект в зошиті);
    2. виконати вправу №30(4).
  2. Другий закон Ньютона.
    1. Опрацювати §31 (короткий конспект в зошиті);
    2. виконати вправу №31(4).
  3. Третій закон Ньютона.
    1. Опрацювати §32 (короткий конспект в зошиті);
    2. виконати вправу №32(4).

Фізика 11 клас  з 16.03 по 22.03

  1. Робота над навчальним проектом з теми: «Атомна та ядерна фізика»
  2. Повторити розділи фізики:
    1. ЕЛЕКТРОДИНАМІКА;
    2. ЕЛЕКТРОМАГНІТНІ КОЛИВАННЯ ТА ХВИЛІ;
    3. ОПТИКА.

ІНФОРМАТИКА

Інформатика  8 клас  з 16.03 по 22.03

  1. Програмування в Лазарус (кнопки та текстові поля). Дивитись в You Tube відеоінформацію, коротке конспектування.

МАТЕМАТИКА

 

Алгебра 7 клас

  1. Повторити параграф 1, виконати №38,46, 97.
  2. Опрацювати параграф 3 п.20, виконати  №755, 765, 767

Геометрія 7 клас

  1. Повторити параграф 1, виконати  на ст. 51  Завдання № 1 «Перевірте себе» в тестовій формі.
  2. Опрацювати параграф 4 п.21, виконати №540, 542, 552

 

Алгебра 9 клас

Повторити  параграф 3, виконати ст. 194  Завдання №4 «Перевір себе» в тестовій формі.

Геометрія 9 клас

Повторити параграф 5 п.17,18,19.

 

Із збірника для  ДПА виконати варіант 2,3,4.

Завдання для 9 класу 

Алгебра 8 клас 

Геометрія 8 клас

Математика 11 клас

Завдання для підготовки до оцінювання. Тест № 3 - Алгебра.   Розділ 3. Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики

Геометрія

Тестові завдання (теоретичні)

Тема. Правильні многокутники

Варіант 1.

  1. Яке твердження правильне?

      1)Ламана  називається замкненою, якщо кінці її збігаються.

      2)Проста замкнена ламана  називається многокутником, якщо її сусідні  ланки не лежать на одній прямій.

      3)Відрізки, що сполучають несусідні вершини многокутника, називаються   

         діагоналями.

  1. Яке твердження неправильне?

     1) Опуклий многокутник називається правильним, якщо в нього всі сторони і усі кути

         рівні.

      2) Трикутник  називається правильним, якщо в нього всі сторони рівні.

      3) Опуклий чотирикутник називається правильним, якщо він рівносторонній.

  1. Якого виду буде трикутник, якщо один з його внутрішніх кутів дорівнює сумі двох інших.

       1) Гострокутний; 2) тупокутний; 3) прямокутний.

  1. Який вид має трикутник, якщо центри вписаного в нього й описаного навколо нього кіл збігаються?

       1) Рівнобедрений; 2) прямокутний; 3) правильний; 4) тупокутний.

     5. Яке твердження неправильне?

     1) Сума кутів трикутника дорівнює π.

     2) Всі  правильні трикутники подібні.

     3) Всі рівнобедрені трикутники подібні.

     6. Яке твердження правильне?

     1) Центральним кутом у колі називається плоский кут з вершиною у його центрі.

     2) Частина кола,розміщена всередині  центрального кута, називається дугою кола, що    

          відповідає цьому центральному куту.

     3) Довжина дуги кола, яка відповідає центральному куту n0, дорівнює (πR/180)n.

Оцінювання( кожне завдання по 2 бали )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АНГЛІЙСЬКА МОВА

5 клас.

1)Впр.2 ст.146-147 прочитати, перекласти і вставити вірне слово з таблиці с.147.

  2) Впр.2 ст.150 прочитати і перекласти текст заповнюючи пропуски підказками A B C D E F під текстом. 3)повторити структури there is, there are.

6 клас.

1) Повторити напрямки руху і визначні місця Києва.

2) Робота з текстом ,,Київ,, прочитати і перекласти.

7 клас.

1) повтор.види спорту.

2) переказ тексту Спорт в моєму житті , в учнів є зразок в зошитах

3) письмово розповідь ,,Мій улюблений вид спорту,,

8 клас.

Нові слова записати в словник і опрацювати текст (прочитати і перекласти)

11 клас .

Прочитати, перекласти і переказати текст ,,At the theatre,,

 

ХІМІЯ

7 клас

Виконати завдання у зошиті

8 клас

1.Опрацювати §28-29 (короткий конспект в зошиті) 

2.Виконати завдання

 

9 КЛАС

1.Опрацювати § 26. Поняття про спирти стр. 156 - 173

2.Виконати завдання

11 клас

1.Опрацювати § 28

2.Виконати завдання

Індивідуальне навчання
          (11 клас) 

Українська мова:
с.173  -175;
вправа 384 ( усно);
вправа 383 (завдання 2);
вправа 386.

с.177 - 178;
вправа 389 (усно);
вправа 379;
вправа 398.

18.03.2020
Українська література:
с.197 -198;
завдання 8 (с.199).

 

Фізика

  1. Дослід Резерфорда. Постулати Бора. Енергетичні рівні атома. Види спектрів. Основи спектрального аналізу.
    1. Опрацювати §36,37

 

Захист Вітчизни

  1. Види кровотеч. Неконтрольована кровотеча найбільш поширена причина серед  попереджуваних смертей після травматичного ушкодження.  Алгоритм дій при кровотечі. Техніка застосування прямого тиску на рану Техніка накладання турнікета  на верхні та нижні кінцівки. Техніка тампонування рани. Техніка накладання давлячої пов’язки. Техніка виносу поранених.
    1. Опрацювати § 20

 

Інформатика

  1. Листівка. Призначення. Композиційні прийоми створення листівки. Шрифтові композиції та графічні елементи листівок. Створення листівки (колаж).
    1. Створити в графічному редакторі декілька вітальних листівок, присвячених наступаючим святам.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень